HENSEM DAN CANTIK BELAKA

ATTENTION

Assalamualaikum..
Disini diingatkan bahawa perkara-perkara yang berkaitan dengan agama, diminta dibuat rujukan terlebih dahulu dengan orang yang lebih arif dalam bidang ini..sebelum mengambilnya sebagai rujukan..
Sekian..

!!!!!!!!!!!!!!!! MY BLOG LIST !!!!!!!!!!!!!!!!

28 May 2011

Blog Pilihan 2

Assalamualaikum..

Setelah dengan blog pilihan 1 kini mari kita melihat blog pilihan number 2..hehehe..tenang je tau masuk blog ini dengan latar muzik dia.. :) nama blognya blessed with iman kalau tidak salah.. Jum kita lihat apa yang best nya kat blog ini..

1st tertarik dengan latar muzik dia..Tenang dan sejuk hati mendengar..hehehe Tidak la macam sesetengah blog, buka2 je muzik punya bising yang dipasang. Pastu tutup kesemua tab yang dibuka..hehehe..Kedua nya blog ini bercirikan islam.. Jika anda melihat blog ini, pasti anda akan melihat gambar-gambar yang melambangkan keislaman di blog ini. Blog yang tidak banyak dengan widget.. Susunan yang menarik didalam blog yang kemas..

Banyak entri-entri di blog ini menarik untuk dibaca. Macam-macam ada..hehehe Blog ini juga ada menyediakan tutorial-tutorial mengenai blog yang menarik untuk pembelajaran bersama. Rasanya lebih 50 tutorial yang disediakan didalam blog ini. Tutorial yang terdapat disini juga mudah untuk difahami dan dipelajari..

Kalau baca je kalu tidak lihat sendiri apa gunanya..hehehe..Jadi jum kita masuk ke blog itu http://ikarastory.blogspot.com/

Sekian..
sebagai renungan..

*Jum kita pergi terjah blog ini http://ikarastory.blogspot.com/

1 comment:

komen-komen lah untuk mengeratkan silaturahim..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...