HENSEM DAN CANTIK BELAKA

ATTENTION

Assalamualaikum..
Disini diingatkan bahawa perkara-perkara yang berkaitan dengan agama, diminta dibuat rujukan terlebih dahulu dengan orang yang lebih arif dalam bidang ini..sebelum mengambilnya sebagai rujukan..
Sekian..

!!!!!!!!!!!!!!!! MY BLOG LIST !!!!!!!!!!!!!!!!

17 May 2011

Aishiteru

Assalamualaikum..

Hari ini, hendak kongsi satu lagu..he3..Best jugak la..Tidak tahu la yang diluar sana macam mana..Apa2 pun jum kita layan lagu ini..Judulnya Aishiteru..Tajuknya dalam bahasa Jepun kalu tidak silap..



Aishiteru - Zivilia

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku,
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar,
Menantikan kehadiran dirimu entah sampai kapan,
Aku harus menunggu,
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani,
Hidup dalam kesendirian sepi tanpa mu,
Kadangku berpikir cari penggantimu saat kau jauh disana,
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga,
Entah penantianku takkan sia-sia dan berikan satu jawaban pasti,
Entah sampai kapan,
Aku harus bertahan,
Saat kau jauh disana rasa cemburu,
Merasuk ke dalam pikiranku melayang,
Tak tentu arah tentang dirimu,
Apakah sama yang kau rasakan,
Walau raga kita terpisah jauh,
Namun hati kita selalu dekat,
Bila kau rindu pejamkan matamu,
Dan rasakan A A A aku,
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh,
Terhapus ruang dan waktu,
Percayakan kesetiaan ini,
Akan tulus A A Ai Aishiteru,
Saat ku sendiri pikiran melayang terbang,
Perasaan resah gelisah,
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah,
Ku mohon kau kembali,

kimita tauko kitemo,
kiminoi shuaga sinagaru tala,
shiniteruyo..
shiniteruyo..
~~~~~
Walau raga kita terpisah jauh,
Namun hati kita selalu dekat,
Bila kau rindu pejamkan matamu,
Dan rasakan A A A aku,
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh,
Terhapus ruang dan waktu,
Percayakan kesetiaan ini,
Akan tulus A A Ai Aishiteru,
O...WU...Wo...O..

enjoy..... 

sekian..
sebagai renungan..

* Terima kasih kepada A.R.E.E.N.A.D.I.R.A diatas penambahan lirik..he3 ;)

15 comments:

  1. owh, lagu ni. mmg da lama dah dgr. best!

    tp bru2 ni je baru famous kt msia

    ReplyDelete
  2. mmg bes lagu nie... shuke...!! =)

    ReplyDelete
  3. saya suka lagu ni, sebab baru2 ni saya layan cinta melody..astro ria setiap isnin sampai jumaat 6.30-7.30 petang.

    ReplyDelete
  4. kan?kan? bestt lagu ni. lagu ni khas buat sahabat saya di penang. rinduu dia.

    ReplyDelete
  5. ahhh..tidakkkk!
    sy peminat lagu nih..haha..
    wah! nie yg suka nih..hehe^^~

    ReplyDelete
  6. bawah tu dia punya lirik dalam bahasa melayu ke?...best...

    ReplyDelete
  7. lagu ni best

    p/s: nape xletak chatbox?

    ReplyDelete
  8. hee...like sangat2...sangat suka! tapi ada perkataan korea 2 x letak..kena letak taw..

    'kimita tauko kitemo...kiminoi shuaga sinagaru tala...shiniteruyo..shiniteruyo...'

    ReplyDelete
  9. lagu nie glemer yer ..owh..ketinggalannya yaya bab lagu nie ..hihi..aishiteru tu ape?

    salam kenal..follow ^__^

    ReplyDelete
  10. bez lagu ni... ost cite cinta melody kat astro ria.. mksd aishiteru tu aku cinta kamu bhsa jepun.. huhuhu

    ReplyDelete
  11. boleh tahan juga lagu ni..
    eheheeee

    ReplyDelete
  12. Lagu nie mmg menawan hati~~~

    Singgah Dari :I Think OF

    ReplyDelete

komen-komen lah untuk mengeratkan silaturahim..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...