HENSEM DAN CANTIK BELAKA

ATTENTION

Assalamualaikum..
Disini diingatkan bahawa perkara-perkara yang berkaitan dengan agama, diminta dibuat rujukan terlebih dahulu dengan orang yang lebih arif dalam bidang ini..sebelum mengambilnya sebagai rujukan..
Sekian..

!!!!!!!!!!!!!!!! MY BLOG LIST !!!!!!!!!!!!!!!!

13 May 2011

Churp-churp


Assalamualaikum..

Hari ini hendak cerita sedikit mengenai churp2..Bagi yang tahu..Bagus2.. ;) Tidak tahu??mmm churp2 ini adalah seekor burung yang berwarna biru, berkepala besar dan bermata bulat..he3..dan dia suka terbang merata-rata..buas binatang ini..he3..apa la yang merepek ni.. Sebenarnya dia adalah syarikat pengiklanan yang bersekutu dengan nuffnang..

Ya ke..dia sama ke nuffnang @ syarikat2 lain??
Owh..ia sama sekali tidak sama dengan mana2 syarikat..Kiranya lain dari yang lain..Sebab apa lain??Sebab kita boleh pilih sendiri kempen yang hendak kita join..dengar macam mudah..Tapi memang tersangat mudah..Kita boleh share kempen tu dimana2 sahaja tidak kira tempat, masa dan waktu..he3..Such as facebook, blogger, tumblr, myspace and etc..Melalui email pun boleh tidak kira la gmail, yahoo mail, etc..Senang kan..Anda akan disediakan satu id yang tersendiri pada setiap kempen yang anda join..so easy :)

Macam mana hendak join ni??
Pendaftaran nya mudah sekali, tak perlu beratur panjang, pergi tekan no., tidak ada prosedur2 yang memeningkan..Senang saja, anda hanya perlu ada akaun facebook..twitter pun boleh..kalau ada dua2 lagi bagus. Daftar churp2 ini adalah melalui laman sosial  ini. Sebelum daftar pastikan anda dah log in facebook.Jum sertai sekarang Churp2..

Bayaran untuk kempen macam mana pulak??
Jangan risau, setiap kempen yang anda sertai akan mempunyai jumlah bayaran yang dibayar untuk setiap klik dan setiap kempen akan mempunyai jumlah wang yang diperuntukan. Mudah kan. Disini anda boleh mengenal pasti kempen yang sesuai..Sertai sekarang Churp2..

sekian..
sebagai renungan..

*mari sertai churp2 sekarang.. :)

2 comments:

  1. wah..tpy ayie ad accout fb gmail abg blogger jer..huhu nk join ah..boly bt pembiayaan pendidikan..lala

    ReplyDelete
  2. singgah sini dan follow....hmm..bagus info about churp-churp...boleh buat side income...

    ReplyDelete

komen-komen lah untuk mengeratkan silaturahim..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...