HENSEM DAN CANTIK BELAKA

ATTENTION

Assalamualaikum..
Disini diingatkan bahawa perkara-perkara yang berkaitan dengan agama, diminta dibuat rujukan terlebih dahulu dengan orang yang lebih arif dalam bidang ini..sebelum mengambilnya sebagai rujukan..
Sekian..

!!!!!!!!!!!!!!!! MY BLOG LIST !!!!!!!!!!!!!!!!

17 June 2011

Selamat Hari Bapa 2011


Assalamualaikum..

Entri hari ini berkaitan dengan Hari Bapa atau Hari Ayah.. he3;)..Pada tahun ini Hari Bapa telah jatuh pada 19 June bersamaan dengan hari Ahad.. Setiap tahun, Hari Bapa akan disambut pada Ahad ketiga pada bulan June setiap tahun. Anda boleh merujuk disini

SELAMAT HARI BAPA

Bagaimana kita menghargai jasa Ayah kita yang mencari nafkah untuk membesarkan kita??.. Setiap hari, Ayah keluar mencari rezeki seawal pagi untuk memberikan keperluan yang sempurna untuk kita dan keluarga.. Kita hanya meminta apa yang diinginkan dari Ayah, tanpa memikirkan pergorbanan yang dilakukan Ayah.. Adakah kita pernah menghargai jasa Ayah kita atau sentiasa membuatkan mereka sedih??..

Bagaimana dengan sahabat-sahabat kita yang lain, yang mana Ayah mereka sudah tiada dan tidak sempat untuk mereka menabur bakti. Pernahkah kita terfikir??..Perasaan sahabat-sahabat kita yang sudah tiada ayah disisi.. Tidak dapat menerima kasih sayang Ayah, seperti mana kita menerima.. 

Dikesempatan sambutan ini, mari lah kita melakukan perkara yang dapat mengembirakan ayah kita, walaupun tidak mampu membalas jasa mereka.. Marilah kita menghargai pergorbanan Ayah kita, sementara mereka masih hidup..

Sama-sama kita hayati lagu ini :



sekian..
sebagai renungan..

* Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Bapa kepada ayah saya yang telah banyak berkorban untuk kami sekeluarga dan juga kepada semua ayah-ayah diluar sana. Semoga tabah menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ayah.

14 comments:

  1. Hi, thanks for follow me in google friends, i will follow you too.

    ReplyDelete
  2. selamat hari bapa jugakk untuk ayh kamoo,..hehe

    ReplyDelete
  3. saleem : He3
    CIKNUURUK : tQ..selamat hari bapa jgak utk ayah kamu :)

    ReplyDelete
  4. aku calon bapak nie.
    makasih ya dah ngasih selamat.

    jangan lupa visit my blog

    ReplyDelete
  5. aaahh...sedihnye dngar lagu ni...XD

    ReplyDelete
  6. selamat hari bapa jugak buat bapa kamo ^_^

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari bapa utk ayah anda.. Hari2 kita sambut hari bapa..

    ReplyDelete
  8. selamat hari bape juga kepada abah saya. pengorbanan yang beliau lakukan mmg tak termampu saya nak balas.

    ReplyDelete
  9. riva'i : tahniah2..sama2 :)
    pacifista-X : tQ :)
    qudwa : hehehe :)
    syieda, honeybunny & pendekar laut : tQ..selamat hari bapa jgak untuk ayah2 kamu :)
    myz: betul2 :)

    ReplyDelete
  10. gue baru liat blog ini..
    keren bro tlisanya..
    Ikuti blog gue juga yo..

    ReplyDelete

komen-komen lah untuk mengeratkan silaturahim..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...