HENSEM DAN CANTIK BELAKA

ATTENTION

Assalamualaikum..
Disini diingatkan bahawa perkara-perkara yang berkaitan dengan agama, diminta dibuat rujukan terlebih dahulu dengan orang yang lebih arif dalam bidang ini..sebelum mengambilnya sebagai rujukan..
Sekian..

!!!!!!!!!!!!!!!! MY BLOG LIST !!!!!!!!!!!!!!!!

30 April 2011

Jauhi dari Gay.



asalamualaikum..

Hari ini saya nak berkongsi cerita saya mengenai Gay. Anda semua mesti sudah tahu kan. Apa yang dimaksudkan dengan Gay ini??.  Jika tidak tahu ia adalah hubungan lelaki sesama lelaki. Memang Nabi tidak mengaku umat. Berdosa besar pulak tu..

Berbalik dengan cerita saya. Saya mempunyai seorang kawan yang Gay. Mula-mula saya tidak tahu tentang perkara ini. Setelah diberitahu oleh seorang kawan lain baru la dapat tahu.

Cerita nya bermula.Mula-mula dia terlibat dalam Gay ini hanya untuk dapatkan duit. Kalau difikirkan macam tidak logik pun ada. Tetapi melalui pemerhatian saya, dia memang kaya sikit  berbanding dulu2. Kira pakai baju, seluar ngan kasut brand2 jgak la. mmm dari mana datang duit ni?? entah la. Tapi melalui perbualan dia ngan Gay dia. Barulah saya tahu.  Dia dapat duit dengan mintak kepada pasangan dia. Tapi boleh pulak kan orang tu bagi duit kat dia tu. Sebab apa?? Mengapa??.. Itu saya tidak tahu..

Minat dia terhadap Gay semakin hari semakin menjadi-jadi. Dulu ada girlfriend, sekarang entah ke mana. Tiap-tiap malam sembang dengan pasangan Gay dia. Sembang tu faham-faham je la. Kadang-kadang dengar, rasa macam nak muntah pun ada. Geli rasa nya. Pasangan dia plak bukan seorang, ramai plak tu. Agak tension dengan kelakuan dia ni. Pastu bukan itu saja, kawan saya pernah dicium oleh nya. Mula-mula main2, sekarang macam semakin serius..

tamat cerita mengenai kawan saya itu..

Cerita saya ini bukan apa. Nak berkongsi gambaran tentang Gay ini. Diharap kawan saya ini akan kembali ke jalan yang betul. Walaupun ia mendatang duit, ia adalah dari sumber yang haram. dan Nabi pun tidak mengaku umat. Semoga ada titik keinsafan di dalam diri dia. Jangan la kita dekati golongan Gay ini kerana banyak mendatangkan masalah kepada kita.

Pengaruh Gay..

Melalui media banyak sudah kita terdengar mengenai Gay ini. Semakin berleluasa golongan Gay ini. Tapi macam tidak ada jalan penyelesaian. Dimana-mana saja mesti ada golongan Gay ini. Tidak percaya, cuba ada baca media-media sekarang. Mesti ada cerita Gay. Fenomena ini sudah jadi macam biasa.

Golongan Gay ini pun ada grade-grade jugak. Dah macam baju ada plak grade-grade dia. mmm singkatan bahasa tu jgn kata la..Bermacam-macam. Semua ini saya ketahui melalui cerita diatas..

fikir-fikirlah..

Kenapa lah ada Gay ini??. Sedangkan ramai wanita di luar sana. Lelaki juga dicari.

semoga melalui cerita ini, diharap semua dapat menjauhi dan menentang golongan Gay ini. Diharap juga mereka mendapat keinsafan.

sekian...
sebagai renungan..

2 comments:

  1. Dunia dah nak akhir zaman..

    ReplyDelete
  2. mmm betul la..
    macam2 dah jadi skrang ini

    ReplyDelete

komen-komen lah untuk mengeratkan silaturahim..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...