HENSEM DAN CANTIK BELAKA

ATTENTION

Assalamualaikum..
Disini diingatkan bahawa perkara-perkara yang berkaitan dengan agama, diminta dibuat rujukan terlebih dahulu dengan orang yang lebih arif dalam bidang ini..sebelum mengambilnya sebagai rujukan..
Sekian..

!!!!!!!!!!!!!!!! MY BLOG LIST !!!!!!!!!!!!!!!!

29 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum..

Salam syawal..Dikesempatan ini, saya ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan kepada semua rakan-rakan, saudara mara dan kedua ibu bapa saya diatas segala salah dan silap saya.. Tidak lupa kepada follower-follower yang mengikut laman blog sebagai renungan ini, andai ada salah dan silap, saya memohon kemaafan..

Dihari yang mulia ini, marilah kita bersama-sama saling maaf bermaafan sesama kita. Semoga di hari lebaran yang mulia ini menjadi satu titik permulaan yang baik sesama kita pada masa akan datang.. Disamping itu juga, jangan kita lupa budaya ziarah menziarahi di hari lebaran ini.. Kunjung mengunjunglah rumah saudara mara..

Dalam kegembiraan menyambut lebaran ini juga, janganlah kita lupa kepada saudara-saudara islam kita yang menyambut syawal dalam suasana yang bergolak, ditindas dan tidak sempurna.. Diharap mereka sentiasa tabah menempuh segala dugaan yang melanda mereka.. Semoga mereka sentiasa dilindungi Allah s.w.t.. Marilah kita bersama-sama mendoakan kesejahteraan mereka..

Akhir kata..

"SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN"

sekian..
Sebagai Renungan..

4 comments:

  1. salam aidilfitri too, have a blessed syawal

    ReplyDelete
  2. "Selamat Hari Raya Aidilfitri "
    ALLAHU AKBAR WALILLAAHILHAMD,dlm sujud syukur Iedul Fitri & keprihatinan mendalam atas keberadaan umat ISLAM di Somalia,Gaza,Afghan,Irak,Khasmir,Libya,Sudan,Patani,Moro,Rohingya & krisis ukhuwah..."YA ALLAH AMPUNI KAMI,MAAFKAN KESALAHAN KAMI,TERIMALAH AMAL IBADAH KAMI,SATUKAN HATI KAMI DLM UKHUWAH FILLAH,BERKAHI NEGERI KAMI & SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA INI...AAMIIN". Ari Kurnianto Purworaharjo mohon maaf lahir bathin,sahabatku tercinta fillah.

    ReplyDelete

komen-komen lah untuk mengeratkan silaturahim..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...